PH.

Assalamualaikum.

Alhamdulilah, sehingga hari ini aku dapat meneruskan perjalanan hidup aku. Aku diberi peluang untuk meneruskan hidup dimuka bumi yang indah ini. Maaflah dah lama tak update blog, semenjak SEM3 ni, banyak keje yang nak kene buat. Takpa, demi meneruskan cita-cita sebagai Graphic Designer, aku kene tabah.


Post kali aku taktau nak cakap apa. Its hard to explain. Hanya aku sahaj yang memahami situasi sekarang ni. Hidup ini memang perit, tapi walau apa pun kita kena tetap teruskan juga, walaubagaimanapun.

Sebenarnya,


Aku suka kau, tapi keadaan 'KITA' sekarang ni membuatkan aku runsing. Aku betul sayangkan kau. Tapi kau suruh aku jangan bagi harapan yang tinggi, nanti perit rasanya. Hm, aku tak faham apa yang kau cuba sampaikan. Aku tau aku tak sempurna dimata kau, tapi aku nak jadi yang terbaik dalam hidup kau. Aku taknak berpaling tadah dengan orang lain. AKU CUMA MAHUKAN KAU!


Kalaulah boleh aku belah isi hati aku dan tunjukkan dekat kau, yang menyatakan bahawa betapa CINTA dah KASIH SAYANG aku terhadap kau. Tapi apakan daya, aku tau aku hanya lelaki yang 'DI BAWAH UMUR' tak dapat memberikan kemanisan dalam hidup kau. Aku ingin jadi yang terbaik dalam hidup kau. Itu sahaja yang aku pinta.


Kadangkala aku TERPAKSA. Aku tak suka mainkan perasaan kau. hm mungkin ini nasib aku, aku rasa. Tak layak mencintai dan dicintai. Siapalah aku dimata kau. Aku sangat bersyukur kau hadir dalam hidup aku. Kau telah memberikanku semangat dan sumber inspirasi, motivasi dalam hidup aku.

Okaylah setakat ni je kot yang aku dapat huraikan. Aku tak mampu menulis isi hati aku yang 'TERCEDERA'



1 comment: