No Title For This Time.

Assalamualaikum,



Hm, aku taktau nak update apa, post kali ini aku just random ajalah. Sebab bosan sangat. Hari-hari dok ngadap FACEBOOK dan TWITTER. Tu jela. Kadang-kadang kalau dah bosan sangat aku tengok video kat FACEBOOK. Tulah benda setiap hari aku ulang time aku dekat sini. 




Semenjak naik SEM2 ni, banyak juga duit aku habis. Taktau duit aku banyak habis dekat mana. Ish BOROInya aku, tak pandai simpan duit. Aku dah cuba sedaya upaya aku untuk menJIMATkan duit aku, tapi akhirnya tidak kesampaian. Apa yang aku nak tak dapat. Kadang-kadang jeles jugak tgk member-member aku ni berduit, yelah BOROI katakan.



Haa, lagi satu. COUPLE. Aku bengang je dengan ayat ni. Yelah mana taknya member-member semua dok sibuk tanya 'SO SEKARANG DENGAN SIAPA?' and i just 'WHATTHAAHEL!' haha, bukan apa aku belum bersedia lagi untuk benda ni. Takpalah mungkin belum rezeki lagi kot. So aku biarkan dulu.



Lagi satu, aku memang berbulu pada 'ORANG-ORANG YANG BAJET GOOD-GOOD' biasalah. Golongan camne semuanya bajet tahu, bukan apa nak tunjuk pandai sangat, yelah aku bukan tau sangat fakta-fakta tapi janganlah berlebihan. Aku taksuka. Macam 'YEK-YEK' haha!




Thats all for today, aku taktau nak BERMUKADIMAH apa lagi. No idea comes. BTW, aku #RESPECT dengan cara Nik Aziz, yang ingin menyatukan UMAT-UMAT ISLAM. Alangkah indahnya kalau UMAT ISLAM semua bersatu. Dan aku lagi suka tengok MALAYSIA ni takda nak dok GADUH pasal POLITIK. Emmm..



nak bagitau, aku mula suka dengan benda ni :)

1 comment: