Kembali Ke Lama :D

Assalamualaikum, hello harini aku nak bgtau korang something,
Naa tau tak?
Heee, belanje lahh aku :D haha,
Takdelahh gurau jerkk ^_^




Okay harini aku nak tunjuk something.
Tadi aku buka Facebook :D
Then aku refresh jerkk teros jadi camneeeee :O




wtf -,-


Bapak ahh aku dah nyirap gile dah ngan Mark Zuckerberg -,-
Ntah ape ntah yg dia buad,
Aku pon tak paham lahh
Haishhhh, tak paham tol lah aku ngan dia :D
Hehe, tapi takpe, kite boleh kemvali yee kemvali kee Pesbukk yang lameww :D


Haha, naa tau cecaree nyewwww?
Meyhh tgk sini :)






Memula tekan tuu :D



THEN,





Dah tu tekan tuuu tuuu ~~



Pas Uhhhhhh ~~



Tekan tuuuu ^_^





Dah tuu korang dah kembali kepada yang asal :D
Jyeahhh :D



#hehe, harini lepak sesangat coz tak sekola, dok umah satu hari :D haha, pape ponn Hari jumaat nyhh last paper :D Perdagangan, WHOHOOOOOOOO :>

No comments:

Post a Comment