Trial.

Assalamualaikum,
Hehe, Sorilah dah lama tak update naa :D
Btw blog aku sudah dibaikpulih ^_^
Hee thnx too Mohamad Firdaus :D
Terima kasih banyak-banyak atas pertolongan kau tuu :)
Kalau tidak abes lahh blog aku ade dua post -,-




Hee, ohh terlupa.
Aku nak citer sikit pasal Trial baru-baru nyhh :D
Alhamdulilah setakat ni aku boleh jawab dgn baik :)
but semalam time ngah jawab Paper It Cikgu Maznah bagi benang then dia cakap
" TAKZIAH " *dia cikgu sejarah aku :)
Aku dengan penuh semangat tadi nak jawab paper It teros DOWN -,-
Nasib baik time tuu 10minit terakhir auww,
Kalau tidak, fuhh masak aku :)




Hee ade lagy dua paper jee yang belum habis dihentam
Prinsip Akaun dan Perdagangan.
Hehe, subjek ni lah yang saya paling lemah sesangat ohh,
Ya Allah, taktau lah nape benak sangat pale otak aku nyhh.
Haih, periksa dah nk dekat, tapi masih tak sedar lagy -,-



Okay lah stakar nyh jelaa yang aku nak taip,
Hee nanti-nanti aku update lagy yerkk :D
Assalamualaikum :D


#gambar ni masa petang tadi ^_^


No comments:

Post a Comment