Berjaya.

Assalamualaikum,
Hey korang, pe kabo?
Alhamdulilah harini aku dah abis exam,
Fuhh bolehlah aku menarik nafas yang panjang untuk seketika ini,
Aku hanya ade 2month more untuk aku prepare,
Ya allah aku tak siap l ape-ape pon lagy,






Haihh, apelah nak jadi dengan aku ni,
Mak aku dah membebel-bebel dah


*ibu ; azrii! lagy 2bulan kan kau nak exam, asyik main msj jelaaa
*aku ; #diam tanpa kata
*ibu ; ni kau ade dua bulan lagy nii kau study, jangan nak main msj je kejenyee, kau tgk orang lain tuu berjaya, blaja jauh2, takkan kau nak duduk rumah jage budak2 ni?
*aku ; sekali lagi aku terdiam tanpa kata -,-


Emm, maybe betul ape yang mak aku cakapkan tuu,
Aku ada masa untuk berubah
Tengoklah keputusan aku tuu,
TEROK! Haihhh ape nak jadilah dengan aku nii,
Dok ngan Pesbok, Twitter & BLABLABLA -,-


Insyallah dalam masa dua bulan ni aku akan berubah untuk keluarga aku
DAN JUGA DIRI AKU,
UNTUK MASA DEPAN AKU,
UNTUK ISTERI AKU,
UNTUK ANAK AKU

#eyhheyhh yang over sangat ni kenape? -,-


Aku hope aku dapat ubah diri aku,
DEMI MENCAPAI IMPIAN DAN HASRAT KELUARGAKU :)


TERIMA KASIH AYAH & IBU KU :)
ILOVEYOU!

No comments:

Post a Comment