Guitar.

Assalamualaikum.
Haa, harini CEQQ rasa gembira NAA,
Sebab harini CEQQ blajaq men guitar :D
Haha, *padahal tak lawak pon -,-


Okay harini memang best gila sebab dapat belajar men guitar,
First time tuu suruh orang ajarkan :D
Nak main sendiri jangan haraplahh
Elakkan tak termain je guitar tuu :)


Hee, okay thanks kepada
Nazrul, Hazim, Pai dan tak lupe juga dekat Amar & Amirul Ali :D
Kerana menceriakan suasana *cewahh ayat gua bajet doeee -,-



Harini aku belajaq basic sajee,
Haha, CEQQ rase laa nak belajaq guitar lebih mendalam lagy laa
Hehe, yelahhh mane taknyeewwww
Perempuan zaman sekarang kann nak yang lelaki pandai main guitar,
CEWAHHH ~~ BAJET DOEE! HAHA :D




ni lah basic nyee :>



Aku tanye lah ngan mem aku ;


Aku ; Pai, aku rase aku minat gitar lah doee,
Dia ; haaa ape lagy belilahh.
Aku ; gitar paling murah berape?
Dia ; alaa murah jee dalam RM150 gituu
Aku ; Makk oii, takde yang murah ke? Bawah RM100 ke?
Dia ; Ade alaaa rilek laaa kate nak belajaq gitar.



Haha, sabo jelaa,
Walau apepon aku tetap nak belajar main gitar,
Takdelah susah sangat kan,
Hope aku dapat menguasai chord2 gitar :D
And hasilkan satu lagu, JYEAHHH :D

No comments:

Post a Comment