#Kisah

Assalamualaikum.

Maaflah dah lama tak update blog. Busy katanya. Apa-apa pun firstly aku nak ucapkan syukur alhamdulilah kerana disaat ini aku dapat bernafas dimuka bumi ini. Terima kasih aku ucapkan tak terhingga kepada Allah S.W.T kerana diberi peluang untuk hidup melihat indahnya ciptaan tuhan.



 Tetibe pagi ni aku boleh ada pulak nak update blog. Almaklumlah hari jumaat je yang takda kelas, hari lain haa kauu hambekkkk. berlambak! So aku nak citer sikit keadaan kat sini. Setakat SEM2 ni, so far aku dah dapat catch-up sikit apa itu GRAPHIC DESIGN.


First time gune Adobe illustrator agak kekok sikit ditambah lagi dengan lecture foreigner. Haa kau terkial-kial aku nak fokus yelah sebab kat sini communication guna bahasa inggeris. Sebelum ni aku dapat lecture melayu, tapi taktaulah apa yang terjadi.


first time dapat buat gambar cemni >,<






Ape-ape pun aku tetap jalani hidup aku sebagai SEORANG PELAJAR. Tapi kekadang terdetik dalam hati aku yang aku masih tak percaya bahawa aku sudah melangkah ke alam REMAJA. Dan daripada ALAM REMAJA lah aku belajar semua benda tentang ertii kehidupan yang sebenar.



HOBI BARU AKU DI HOSTEL.
 


So, sekarang ni aku dah ade satu minat iaitu baca novel. Sekarang ni aku tengah melayan novel melayu 'EPILOGUE 3 NAGA' dan 'JUST MY TYPE' setakat ni boleh lagi lahh aku layan yang 3 naga tu, yang lagi satu pulak kurang sikit tapi aku baca jugak yelah sebab beli kan. Tapi best jugak kekdang layan buku bahasa inggeris tu. Cerita pasal sejarah Font.




My close friend at Desaria :)



2 comments:

  1. thanks baca e3n bro.

    ada masa leh cuba usha blog aku kat jonijualfilem.blogspot.


    kaz ishak

    ReplyDelete
  2. thanks baca e3n bro.

    ada masa leh cuba usha blog aku kat jonijualfilem.blogspot.


    kaz ishak

    ReplyDelete