Tahun Baru



Assalamualaikum korang, hai apa khabar? Hee rindu lahh. Sorry skrg dah jarang update blog, almaklumlah baru habis sekolah lah katakan :) hee, sebelum terlambat kawe nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU. Tak terlambat lagi kan :) heee.



Semenjak menjelang tahun 2012 ni, aku asyik terkenang jee zaman kegemilangan aku, iaitu zaman persekolahan aku. Haihh banyak kenangan aku dekat SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN PASIR GUDANG 3, sumpahh banyakk kenangan. Yang kene marah lain, kene denda lain, hihi.



So, menjelang tahun baru ni, mestilah ada azam baru ye dakk? Hehe, so azam kali ni mestilah lebih baik daripada tahun lepas right? Hmm, azam for this year is "TAKNAK TINGGALKAN SOLAT, I WANT TO MAKE MY PARENTS HAPPY, CARI JODOH" haha, yang CARI JODOH tuu kidding jee. Cari jodoh ni boleh nanti-nanti kan.



So, ni dah masuk bulan dua, bulan satu berlalu dengan cepat sekali, tak lama lagi, MY BIRTHDAY MOTHER IS COMING, so saya decide nak give her present with my MONEY GAJI ^_^ hee, rasa macam puas hati sikit guna duit sendiri. Yelah selama ni asyik minta jee duit kat ibu. Rase malu pulak.




So, i wanna introduce with someone ni, she is my very close friend. like to text with her, even jarang main msj ngan dia, but she always make me smile. Jaranglaa dgr suara dia, kiteorg tak slalu otp*ON THE PHONE* but the truth is, she very preety. Tadaa, there she is. Her name is AIEN DAEN*not her full name* And one more thing, her voice is so CUTE! hihi ^_^



1 comment: