Tua.

Assalamualaikum,
Okay harini aku nk post pasal hari selasa petang,
Haritu AKU, ZHARIF dan HAFIZ pegy KULAI.
Tujuan aku pi sane bkn jenjalan yerr,
Aku dan Zharif pi temankan si Hafiz tgk atok belah MAK dia,
Fuhh, on the first time aku naik highway dengan Zharif naik moto,
Gila woooo!


Haha, agak kebas jugaklaa kan naik moto,
Ingatkan selesa lah sangatkan naik moto,
Haha, habes bont** aku kremmmmm ~~
Muwehehehe :D


Okay time sampai jee kitorg kene tnggu,
Coz waktu melawat utk petang dari 4.30 pm - 7.00 pm
Nasib baik time tuu datang time waktu melawat
So takyah laa nak ditunggu2.


Okay kiteorg masuklaa dalam hospital tuu,
Then pi lahh cari atok Hafiz,
Pas kiteorg dah jumpe, tangan atok dia kene ikat,
Sebab atok dia taknak makan.


Okay, on the same time,
Aku ngan Zharif juga dapat pakcik baru :D
Muwehehe, wanna see?

jengjengjeng :D

Hee, see that my new and Zharif pakcik :D
Hehe, sorry tak nampak muka dia dgn jelas :)
But aku kesian tgk atok Hafiz,
Hmm, rase sedih pun ade,
Apelah agaknyee kalau aku berada ditempat dia kan,
Dah tua, tak bermaya, lemah, semuanya laa,


Then aku terfikir, camne lahh nnty time aku dah tua,
Hmm, adakah cucu aku akan jadi macam si Hafiz ni?
Hmm, sayu aku tgk si Hafiz memujuk atok nyaa,
Aku berasa malu dengan Hafiz sbb dia anak yang bertanggungjawab.


Sedih tgk keadaan yang macam niee :(


Aku doakan semoga atok kau dalam keadaaan sejahtera HAFIZ,
:)

2 comments: