Jauh.

Assalamualaikum :)


Alhamdulilah, terima kasih kepada ALLAH kerana pada hari ini dan sebelumnya aku dapat menikmati segala pemberian nikmatmu pada hambamu ini. Aku sangat bersyukur dan beruntung kerana hari ini aku masih hidup bersama-sama dengan rakan-rakan ku, dan tidak juga kepada keluargaku yang memberi sokongan tak kira wang ringgit, tenaga dan pelbagai lagi :)


Rindunya aku kat blog ni, dah lama aku tak update blog aku ni. Kesian pulak blog aku ni lama tak dijaga rapi. Kali ni aku nak post something about my new life to be a student of Limkokwing University of Creative Technology :)






First of all, aku sangat teruja kerana dapat masuk University. Itulah impian aku semasa aku berada di pangku sekolah menegah. Akhirnya impian aku selama ini tercapat jua akhirnya. Terima kasih yang tak terhingga kepada seluruh keluargaku yang telah membantuku.





Sorry malas nak update gambar. Tade mood.

No comments:

Post a Comment