27/8/2011



Assalamualaikum reader's.
okay harini aku nk story something kat korang, hee :) tarikh ini akan menjadi kenangan aku dan kawan aku (Ivan). hee korang nak tau kenapa? sebab aku .....


aku EKSIDEN :)


haaa nampak tak?
what?
tak nampak?
jap jap aku besarkan sikit.

aku EKSIDEN :)

haa nampak tak?
haaa?
masih tak nampak lagi?
okayokay.
jap2.

AKU EKSIDEN :)

haa. sekarang baru lah nampak kan :) korang mesty pelik cmne aku boleh eksiden. First time dalam hidup aku, EKSIDEN yang nilah paling mendalam bagi aku.

citew dia cmne :

aku plan ngan membe aku ni (Ivan, Amin & Add) rancang nak pi PASAR BORONG PANDAN, tujuan nak pi sane temankan IVAN pergi beli kasut. Almaklumlah raye mesty nak barang baru kan, so aku pon ikut skali. sebelum pegi tu aku bacelah doa naik KENDERAAN biar PERGI dan BALIK SELAMAT.

okay. tiba di satu jambatan dekat ngan TESCO SERI ALAM tuu, lampu isyarat aku dah hijau, then aku jalan lah, time aku nak belok ke kanan jee, sebuah MOTOR dengan warna HITAM melaju dan ......


PANGG!!!!!

pehh, aku yang tengah main msj time ngah nek motor tu, tercampak HANDPHONE adik perempuan aku, tu nasib baik tak calar @ hlang, FUHH! tapi sayang jam KESAYANGAN aku PUTUS! shit!

aku bangun2 jerk terus pergi kat member aku tanye kau okay ke tak, padahal diri sendiri yang luka tak tgk2. Motor member aku tuu peh hancur TERUK! ish, kesian pulak member aku. Baru jerk nak bergaya dengan MOTOR BARU DIA tu. :(

orang yang langgar aku dengan member aku tu orang SABAH, member aku lagi sorang tanye kat dia dengan pegang LOCK-U,
" kau tak nampak ke lampu kau tu merah?"

then dia jawab
"sory bang, saya nak cepat, bini saya mengandung"

bole ke terima alasan camne? ish kalau difikir-fikirkan balik mmg tak logik. grr aku geram je dengan MAT SABAH tu, sian member aku, hmm

nasib baik ade lah ade brader tu nak tolong aku ngan ivan, ALHAMDULILAH. kalau takda orang tolong tu, aku taktau lahh nak cakap apa. maybe aku kat situ jela sampai orang nak tolong.

AKU UCAPKAN TERIMA KASH BANYAK2 KAT BROTHER TU WALAUPUN DIA NAK PERGI JB, DIA SEMPAT TOLONG ORANG. TERIA KASIH BEBANYAK. JASAU DIKENANG!




haa, korang nak tgk tak, free gift daripada JALANRAYA? heee ORIGINAL PUNYA MAA :D

ni kat tangan aku.

ni pulak kat tangan aku sebelah KANAN.

ni kat tangan, bahagian KIRI.



ni kat KAKI aku.

haa, yang ni pulak kat BELAJANG BADAN AKU, kat area PINGGANG.

jam aku! sedih :(


#p/s ; ni pengajar bagi aku sbb taknak dengar cakap ayah aku. Haa ni lah padahnyee. kan dah dapat hadiah. free2 jerl :)

1 comment: